ОПИТ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С ДАННИ НА КЛИЕНТИ НА БАНКАТА

Уважаеми клиенти,
 
Информираме Ви, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате Ваши профили или да предоставите Ваши лични данни, като пароли, потребителски имена, данни за карти и др.
Подобни съобщения са опити за измама. Не отваряйте линковете, посочени в тях и не въвеждайте Ваша лична или финансова информация.

Не предоставяйте Ваши лични данни и информация, свързана с достъпа Ви до интернет банкирането, Вашата банкова сметка, данни от карта и други. Паролите за достъп са персонални и е Ваше задължение и отговорност да ги запазите известни единствено и само на Вас.

В случай че сте получили електронно съобщение с подател "CCBank.bg" clients@ccb-online.bg или подобни, молим Ви да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.

Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от ЦКБ АД – то представлява злонамерен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере клиентска информация.

При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:
Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;

Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;

Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа).

Отправяме молба към всеки, който е получил подобни електронни съобщения да не им отговаря, а в случай че го е направил, да се свърже незабавно с представител на Банката на

  •  *5050 (Таксуването на разговорите е спрямо тарифите и политиките на използвания от клиента мобилен оператор. Възможно е обажданията към кратък номер да не се включват в пакета безплатни минути, за което ЦКБ не носи отговорност);
  • 0889 934 694

    С уважение,

    Централна Кооперативна Банка