Уважаеми клиенти,
С цел подобряване качеството на обслужване на клиентите на ЦКБ АД, се планира надграждане на информационните системи. Процесът ще се осъществи на 03.09.2025 г. (сряда) от 20:30 часа и ще продължи до 24:00 часа.
Поради това, Ви информираме, че в рамките на този времеви интервал няма да бъде възможно нареждането и получаването на незабавни преводи в лева и е възможно да има забавяне в осчетоводяването на останалите видове платежни услуги, предоставяни от ЦКБ АД, за което предварително се извиняваме.
С уважение,
Екипът на ЦКБ АД
--------------------------------------------------------------------------------------------
Уважаеми клиенти,
Считано от 04.04.2022г. дигиталните канали за интернет банкиране няма да допускат нареждането на платежни операции на клиенти с изтекъл срок на документ за самоличност.
За да бъде използван пълния набор от услуги в дигиталните канали за разплащания, е необходимо да бъде предоставен в офис на Банката актуален/валиден/ документ за самоличност.
При необходимост от съдействие можете да се свържете с нас в работно време на Банката на тел. 02/92 66 666 и 02/92 66 668 или на е-mail front@ccbank.bg и в извън работно време на *5050.
С уважение,
Екипът на Централна Кооперативна Банка АД
------------------------------------------------------------------------------------------------------------