Уважаеми клиенти,

Във връзка с предстоящото отменяне на епидемиологичната обстановка Ви уведомяваме, че считано от 04.04.2022г. дигиталните канали за интернет банкиране няма да допускат нареждането на платежни операции на клиенти с изтекъл срок на документ за самоличност.

За да бъде използван пълния набор от услуги в дигиталните канали за разплащания, е необходимо да бъде предоставен в офис на Банката актуален/валиден/ документ за самоличност.

При необходимост от съдействие можете да се свържете с нас в работно време на Банката на тел. 02/92 66 666 и 02/92 66 668 или на е-mail front@ccbank.bg и в извън работно време на *5050.

С уважение,

Централна Кооперативна Банка АД

Уважаеми клиенти,

В последно време „phishing” или още „fishing” атаките зачестиха. Важно е да бъдете внимателни  и предпазливи, когато въвеждате своите лични данни в интернет пространството! На първо място това е Ваша лична отговорност.
Бъдете бдителни и пазете своите лични и банкови данни! Бъдете изключително внимателни и предпазливи, когато въвеждате своите лични данни в интернет пространството! Напомняме Ви, че ЦКБ АД никога няма да изиска от Вас въвеждане на телефонен номер или номер на кредитна или дебитна карта по време на вход в електронното банкиране.

С уважение,

Екипът на Централна Кооперативна Банка АД

Какво Ви дава Електронното банкиране?

Услугата CCB Online - Интернет банкиране на Централна Кооперативна Банка Ви предоставя
сигурност, удобство и по-ниски такси при управлението на Вашите финанси.