Опит за злоупотреба с данни на клиенти на банката

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви информираме, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате или отключвате Ваши профили, както и да предоставяте Ваши лични данни, като потребителски имена, пароли, данни за карти, сметки или др.

Подобни на това съобщение са опит за измама:

Съветваме Ви, да не отваряте линковете, посочени в него и да не въвеждате Ваша лична или финансова информация.

Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от ЦКБ АД – то представлява злонамерен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере клиентска информация.

При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:

Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;

Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;

Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа).

Отправяме молба към всеки, който е получил подобни електронни съобщения и е въвел лична информация на посочения линк, да се свърже незабавно с представител на Банката на телефони:

*5050 (Таксуването на разговорите е спрямо тарифите и политиките на използвания от клиента мобилен оператор. Възможно е обажданията към кратък номер да не се включват в пакета безплатни минути, за което ЦКБ не носи отговорност)

(02) 9266 500

0889 934 694

 

С уважение,

Централна Кооперативна Банка