CCB Mobile
Услугата CCB Mobile може да бъде използвана от пълнолетни физически лица, клиенти на ЦКБ АД. Приложението за мобилно банкиране може да се ползва на следните операционни системи и мобилни устройства:
- операционна система: iOS 14.0 +, Android 6.0 +;
- устройства: всички мобилни устройства iPhone и iPad с операционна система iOS версия 14.0 или по-висока и всички мобилни устройства с операционна система Android версия 6.0 или по-висока;
Чрез услугата CCB Mobile можете да:
- извършвате незабавни преводи Blink - най-бързите междубанкови преводи в национална валута по всяко време на годината - 24/7, 365 дни в годината;
- възможност за потвърждаване на преводи с биометрични данни – пръстов отпечатък или лицево разпознаване;
- извършвате левови и валутни плащания в страната и чужбина – между собствени сметки, към произволни получатели и предварително зададени контрагенти;
- извършвате експресни междубанкови плащания в лева чрез системата РИНГС;
- потвърждавате масови файлове, които са въведени през CCB Online с КЕП;
- потвърждавате преводи, които са въведени през CCB Online с КЕП;
- извършвате преводи към бюджет от левови и валутни сметки;
- извършвате действия по управление на банкови карти - блокиране и активиране на дебитни и кредитни карти;
- извършвате покупко-продажба на валута;
- плащате битови сметки;
- извършвате плащане с QR или 10 цифрен код;
- плащате вноски по имуществени застрахователни полици "Нашият дом" от ЗАД "Армеец";
- подавате онлайн заявки за теглене на пари в брой от регистрираните във Вашия профил сметки в избран офис на ЦКБ АД;
- създавате образци за преводи и нареждате превод от образец;
- договаряте валутни курсове при извършване на преводи и покупко-продажба на валута;
- извършвате справки за последни движения и извлечения за период по всички сметки, открити в ЦКБ АД;
- получавате справочна информация за състоянието на кредитни задължения на физически лица;
- извършвате погасяване на задължения по потребителски кредити и кредитни карти на физически лица;
- получавате справочна информация за извършени транзакции с банкови карти;
- получавате справочна информация за начислен Cash back по всички карти;
- дигитализация на клубни карти CCB Club;
- получавате справочна информация за офиси и банкомати – местоположение, адрес, работно време и телефон за връзка с опция за директно набиране;
- локализиране на най-близките до Вас офиси и банкомати, вкл. банкомати с функция за внасяне на пари;
- извършвате печат/споделяне на платежни нареждания, вкл. SWIFT/СЕПА потвърждения;
- възможност за достъп до Viber ChatBot БЕА (банков електронен асистент) през CCB Mobile;
- споделяне/печат на картова трансакция;
- директно пренасочване към търговец при отваряне на дигитална разписка при покупка от ПОС терминал;
- контрол върху Вашите сметки;
- актуална информация за валутни курсове;
- карбонов калкулатор;
- валутен калкулатор;
- програми CCB Club и CCB Bonus;
- получавате съобщения и push нотификации за неизпълнени и непотвърдени преводи;
- опция за скриване на салдо по сметка в меню „Сметки“;
Услугата CCB Mobile можете да използвате на повече от едно мобилно устройство.
лимити
- Дневен лимит на всички операции до левовата равностойност на 15 000 евро
- Преводи към произволни получатели до 8 000 лв. за 24 часа
- Преводи към контрагенти, бюджет и плащане на битови сметки до 20 000 лв. за 24 часа
предимства удобство сигурност
- Спестявате не само време, но и средства, защото преводите са с по-ниски такси, в сравнение с таксите, наредени от банков офис.
- Влизате в приложението само с ПИН код, без да изписвате потребителско име и парола.
- Всеки превод се потвърждава с ПИН код, пръстов или лицев отпечатък. Лицево разпознаване важи само за iOS.
Допълнителна информация за мобилното приложение CCB Mobile можете да получите във всеки офис, на тел.:
02/9266 666 и на 02/9266 668,
на сайта на ЦКБ АД: www.ccbank.bg или да ни пишете на адрес: front@ccbank.bg.
CCB Mobile - мобилно приложение на ЦКБ АД
За да ползвате услугата CCB Mobile е необходимо:
- Да изтеглите и инсталирате на SmartPhone/iPhone мобилното приложение CCBank Mobile App през Google Play, App Store или Huawei AppGallery.
- Да подадете заявка за регистрация за услугата от тук като създадете потребителско име и парола или да ги получите в офис на Банката.
- Да подадете заявка за регистрация на едно или няколко мобилни устройства.
- Да посетите еднократно офис на Банката за активиране на услугата и мобилните устройства, като предоставите:
- валиден документ за самоличност;
- нотариално заверено полъномощно в случай, че сте упълномощено лице;
-
печат;
Ако вече имате активна регистрация за CCB Online с КЕП е необходимо:
- Да изтеглите и инсталирате на SmartPhone/iPhone мобилното приложение CCB Mobile през Google Play, App Store или Huawei AppGallery.
- Да въведете потребителското Ви име и парола от CCB Online или CCB Lite в приложението.
- Да подадете заявка за регистрация на едно или няколко мобилни устройства.
- Да посетите еднократно обслужващия Ви офис на Банката за активиране на услугата и мобилните устройства, като предоставите:
- валиден документ за самоличност;
- нотариално заверено полъномощно в случай, че сте упълномощено лице;
- печат;
След активиране на услугата CCB Mobile в офис на Банката, Вие можете да управлявате мобилните устройства - да ги активирате или деактивирате.
Подробна информация за регистрацията за услуга можете да намерите в Ръководство за работа CCB Mobile.
Допълнителна информация относно регистрацията за CCB Mobile можете да получите във всеки офис,
на тел.: 02/9266 666 и на 02/9266 668,
на сайта на ЦКБ АД: www.ccbank.bg или да ни пишете на адрес: front@ccbank.bg.
CCB Mobile - мобилно приложение на ЦКБ АД
ТАРИФА
за наредени преводи в лева през CCB Mobile
Вид такса | BGN |
---|---|
Вътрешно банкови преводи между сметки на един и същ клиент | Без такса |
Вътрешно банкови преводи между сметки на различни клиенти | 0.68 |
Вътрешно банкови преводи между сметки на различни клиенти - бюджет и администратори на публични вземания | 0.68 |
Междубанкови преводи (БИСЕРА) | 1.37 |
Незабавни преводи BLINK (до максималният лимит за превод към предворително зададени контрагенти и произволни получатели) | 1.37 |
Междубанкови преводи (РИНГС) | 12.13 |
Плащане на битови сметки | Без такса |
ТАРИФА
за наредени преводи във валута през CCB Mobile
Вид такса | EUR |
---|---|
Вътрешно банкови преводи | |
между сметки на един и същ клиент | Без такса |
между сметки на различни клиенти | 0.35 EUR |
Преводи в евро в Европейското Икономическо Пространство (ЕИП) | |
Чрез платежна система за СЕПА преводи | 0.70 EUR |
Чрез трансевропейската автоматизирана система за експресни преводи в реално време TARGET2 | 6.20 EUR |
Преводи в чуждестранна валута, различна от евро, както и преводи в евро извън ЕИП | |
с вальор следващия работен ден | 0.15%, мин. 15 EUR макс. 100 EUR |
с вальор същия работен ден | 0.15%, мин. 15 EUR макс. 100 EUR, плюс 25 EUR |
Преводи в чуждестранна валута, различна от евро, както и преводи в евро извън ЕИП с разноски за наредителя (OUR) - събира се допълнително | |
- за преводи в USD, независимо от сумата на превода | 27 USD |
- за суми до 12 500 EUR включително, или равностойност в друга валута (без USD) | 28 EUR |
- за суми от 12 500.01 EUR до 25 000 EUR включително, или равностойност в друга валута (без USD) | 35 EUR |
- за суми от 25 000.01 EUR до 50 000 EUR включително, или равностойност в друга валута (без USD) | 45 EUR |
- за суми над 50 000 EUR или равностойност в друга валута (без USD) | 60 EUR |
CCB Mobile
- Kакъв е максималния лимит за преводи по мобилен номер blink P2P?
Максимален лимит на трансакция до 3 000 лева.
Максимален лимит за 24 часа за сума до 8 000 лева
Максимален лимит за 24 часа за брой преводи до 10 бр.
- Какво е необходимо да знам за получателя при превод blink P2P?
Не е необхосимо да имате IBAN на получателя, преводите се извършват по мобилен номер, от вашия телефонен указател. Всеки участник в услугата е обозначен с логото blink P2P.
- Каква е таксата за нареждане на превод blink P2P ?
Таксата за нареждане на превод blink P2P е в размер на таксата за нареждане на стандартен превод в лева.
* До 31.12.2024 г. всички blink P2P преводи за суми до 100 лв. са без такса.
- Към кого е възможно да наредя blink P2P ?
Услугата е достъпна за клиенти физически лица през мобилното приложение CCB Mobile, след първоначална регистрация за услугата, както от наредителя, така и от получателя.
- Как мога да нареждам преводи blink P2P?
Необходимо е да извършите регистрацията за услугата от меню "Blink P2P" - "Настройки" в мобилното приложение CCB Mobile чрез избор на сметка за получаване на незабавни преводи по мобилен номер Blink P2P от вид разплащателна, спестовна или сметка за основни платежни операции в лева и мобилен номер. Към една сметка е възможно да се регистрира само един мобилен номер за получаване на преводи.
- Каква е максималната сума за незабавен превод Blink?
Максималната сума за незабавен превод Blink е в размер до 30 000 лв., като същата е съобразена със лимитите на услугата през, която се нарежда такъв превод.
Незабавен превод Blink в максимален размер до 30 000 лв. е възможно да бъде нареден единствено през CCB Online. През CCB Mobile размера на незабавен превод Blink е съобразен с лимитите на услугата.
- Каква е таксата за нареждане на незабавен превод Blink?
Таксата за нареждане на незабавен превод Blink е в размер на таксата за нареждане на стандартен превод в лева.
- Към кого е възможно да наредя незабавен превод Blink?
Услугата е достъпна за физически лица и бизнес клиенти, като им позволява да нареждат и получават за секунди междубанкови преводи в лева.
- Възможно ли е да се нареди Blink превод през празнични и почивни дни?
Незабавните преводи Blink са достъпни по всяко време, 24/7, 365 дни в годината.
- Каква е разликата между Blink и стандартен превод БИСЕРА?
Незабавните преводи Blink се изпълняват за секунди, докато стандатен превод БИСЕРА отнема повече време. Извършват се лесно и удобно през интернет и мобилно банкиране.
- Проблем с обновяването на приложението CCB Mobile на Android. Възможни решения.
Отстраняване на проблеми само с едно приложение:
Опитайте тези стъпки, ако имате проблеми, когато се опитвате да свалите и/или актуализирате конкретно приложение:
Рестартирайте Вашето устройство:
1.Натиснете и задръжте бутона Захранване.
2.Изберете Изключване или Рестартиране.
3.Ако е необходимо, натиснете и задръжте бутона Захранване, докато вашето устройство се включи отново.Изчистете кеша и данните от услугите Google Play :
1.Отворете Вашето приложение за настройки на устройството.
2.Изберете Приложения и уведомления -> Информация за приложение или вижте всички приложения.
3.Изберете услуги Google Play.
4.Изберете Запазване -> Изчистете кеша.
5.Изберете Изчистете съхранените данни -> Изчистете всички данни -> OK.Изчистете кеша и данните на Play Store:
1.Отворете Вашето приложение за настройки на устройството.
2.Изберете Приложения и уведомления -> Информация за приложение или вижте всички приложения.
3.Изберете Google Play Store.
4.Изберете Запазване -> Изчистване на кеша.
5.Изберете Изчистване на съхранените данни -> Изчистване на всички данни -> OK.Изчистете кеша и данни от Download Manager:
1.Отворете Вашето приложение за настройки на устройството.
2.Изберете Приложения и уведомления -> Информация за приложение или вижте всички приложения.
3.Изберете Download Manager.
4.Изберете Изчистване на съхранените данни -> Изчистване на всички данни -> OK. - Какво трябва да направя в случай, че съм забравил ПИН кода за достъп?
Не е възможно да се генерира нов ПИН код. Необходимо е повторно да активирате мобилното устройство в офис на ЦКБ или през CCB Online.
- Възможно ли е да ползвам приложението на повече от едно мобилно устройство?
След първоначално активираното в офис на банката устройство, е възможно да бъдат
активирани 5 (пет) допълнителни устройства през CCB Mobile и CCB Online. За всяко следващо е
необходимо да посетите офис на банката, за да бъде активирано от служител на ЦКБ АД. - Какво се случва, когато въвеждам грешен ПИН?
След последователно въвеждане на три грешни ПИН кода достъпа до приложението се блокира за един астрономически час.
След въвеждане на шест грешни ПИН кода приложението се деактивира и е необходимо мобилното устройство да се активира повторно в офис на ЦКБ или през CCB Online.
- Как да блокирам достъпа до приложението при загубен/откраднат телефон или таблет?
Необходимо е да се обадите на денонощни телефони *5050 и 02/9266 500.
- При подаване на заявка за регистрация на мобилното устройство ми дава грешка, че устройството вече е регистрирано. Какво да направя?
Необходимо е мобилното устройство да бъде деактивирано и след това повторно регистрирано в офис на ЦКБ АД или през CCB Online.
Допълнителна информация относно услугата CCB Mobile можете да получите във всеки офис,
на тел.: 02/9266 666 и на 02/9266 668,
на сайта на ЦКБ АД: www.ccbank.bg или да ни пишете на адрес: front@ccbank.bg.