< PreviousПодробно описание на услугата ще намерите на сайта на банката www.ccbank.bg. Възможност за дигитализиране на Вашата World Mastercard® и извършване на безконтактни плащания с мобилно устройство, след като я добавите през мобилното приложение CCB Mobile. World Mastercard® Concierge - личен асистент 24/7, който ще Ви предложи незабавна лична помощ по всяко време и място, привилегирован достъп до ексклузивни услуги и опит и индивидуални решения, препоръки и възможност за резервация за хотели, билети, цялостни пакетни предложения, спортни и културни събития и други. Услугата е на Ваше разположение само с едно обаждане по телефона, навсякъде по света, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата: - на български език в работни дни от 9:00 до 20:00, събота от 9:00 до 17:30; - на английски език : през останалото време. За повече информация се свържете с 02/9266 523. След като Ви идентифицираме, ще прехвърлим обаждането към представител на Mastercard® Concierge, който ще се погрижи за вашите нужди. Операция Покупка на стоки и услугиТеглене на пари в бройОбщо ЛеваEUR/USDЛеваEUR/USDЛеваEUR/USD В България - макс. на транзакция20 00010 0006 0003 000 В България - 24 часов лимит20 00010 00010 0005 00020 00010 000 В България - 7 дневен лимит40 00020 00016 0008 00040 00020 000 Извън България - макс. на транзакция20 00010 0006 0003 000 Извън България - 24 часов лимит20 00010 00010 0005 00020 00010 000 Извън България - 7 дневен лимит40 00020 00016 0008 00040 00020 000 Брой транзакции за 24 часа30 Брой транзакции за 7 дни50 Макс. брой на въвеждане на ПИН3 ЛИМИТИ ЗА ТРАНЗАКЦИИ С МЕЖДУНАРОДНИ КРЕДИТНИ КАРТИ WORLD MASTERCARD ®INSURANCEПолица Policy Застрахован Insured TRAVEL ASSISTANCE CARD 0000042670 По условията на застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“ се застраховат лица до 70-годишна възраст – клиенти на ЦКБ АД, притежаващи кредитни карти World Mastercard ® . КОГА ВЛИЗА В СИЛА ВАШАТА ЗАСТРАХОВКА Застраховката за всяко отделно пътуване в чужбина влиза в сила само и единствено при плащане на каквато и да е услуга или продукт, свързани с конкретното пътуване, посредством Вашата кредитна карта World Mastercard ® . При извършване на плащане преди пътуването посредством Вашата кредитна карта World Mastercard ® на туристически пакет или част от него (самолетен, автобусен или друг билет за транспорт, резервация на хотел, рент а кар и др.), застраховката се счита за активирана и влиза в сила от момента на напускане на територията на Република България. Ако застраховката не е активирана на територията на Република България, при плащане на продукт или услуга, свързани с конкретното пътуване, посредством Вашата кредитна карта World Mastercard ® , след напускане на територията на Република България застраховката влиза в сила от момента на извършване на плащането. Покритието е в сила за неограничен брой пътувания в рамките на една година. За всяко отделно пътуване максималният срок на покритието е 93 дни, считано от датата на влизането му в сила за съответното пътуване.Какво покрива застраховката Застраховката „Помощ при пътуване в чужбина” покрива следните рискове: ПокритияWorld Mastercard ® Смърт вследствие злополука, настъпила при пътуване в обществено превозно средство 50 000 USD Смърт вследствие злополука – други причини50 000 USD Трайна загуба на работоспособност вследствие злополука50 000 USD Спешни медицински разноски вследствие злополука50 000 USD Спешни медицински разноски вследствие акутно заболяване50 000 USD Спешна стоматологична помощ2 000 USD Гражданска (лична) отговорност към трети лица30 000 USD Загуба на багаж Лимит на отговорност за една вещ 2 000 USD 200 USD Забавяне на багаж (повече от 6 часа при достигане на дестинация)200 USD Кражба на багаж500 USDМедицинско транспортиране (репатриране)50 000 USD Репатриране на тленни останки30 000 USD Спешно пътуване на член от семейството500 USD Спешно транспортиране (репатриране) на дете1 000 USD Гаранция за освобождаване вследствие на автомобилна катастрофа2 500 USD Разходи, свързани с престой под задължителна карантина500 USD Разходи за оказана медицинска помощ, свързана с отвличане на Застрахования 500 USD Правна помощ вследствие на автомобилна катастрофа2 500 USD Правна помощ – други причини1 000 USD Отмяна на пътуването200 USD Отлагане на пътуването На час 300 USD 50 USD Помощ при загуба или кражба на документи200 USDКАКВО ОСИГУРЯВА ВАШАТА ЗАСТРАХОВКА Застраховката Ви осигурява 24-часова спешна помощ, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината, при пътуване в цял свят чрез дежурни телефони, като осигурява съдействие при медицински проблеми, правни въпроси, помощ при загуба или кражба на багаж и документи. КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИТЕ ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНО СЪБИТИЕ Застрахованият, негов представител, медицинско или друго длъжностно лице е необходимо незабавно (до 24 часа след настъпване на събитието) да се свърже с Асистанс компанията Корис България на посочените в TRAVEL INSURANCE CARD координати за получаване на съдействие: +359 2 90 30 130, + 359 897 33 77 07 или на e-mail: operations@coris.bg Когато застрахованото лице не е успяло да се свърже с Асистанс компанията, всички документи по конкретната претенция следва да се изпратят на Застрахователя в срок до 5 дни след завръщането на застрахованото лице на територията на Република България. КАКВО ДЪЛЖИ ЗАСТРАХОВАТЕЛЯТ ПРИ НАСТЪПВАНЕ НА СЪБИТИЯ ПО ПОКРИТИТЕ РИСКОВЕ 1. По рисковете „Смърт вследствие злополука, настъпила при пътуване в обществено превозно средство” и „Смърт вследствие злополука – други причини” Застрахователят дължи договорената застрахователна сума на законните наследници. 2. По риска „Трайна загуба на работоспособност вследствие злополука” на застрахованото лице се изплаща процент от застрахователната сума, равен на процента загубена работоспособност, определен от ЗЕК на Застрахователя или ТЕЛК. 3. По рисковете „Разноски за спешна медицинска помощ” вследствие злополука или акутно заболяване Застрахователят чрез Асистанс компанията: » осигурява транспортиране до болнично заведение и прием в болнично заведение, лечение и престой, изследвания, диагностициране и лечение (терапевтично и хирургично); » заплаща хонорари на медицински персонал; » възстановява разходите за закупени лекарства по предписана от лекар рецепта; » осигурява необходимите медицински прегледи и тестове и заплаща свързаните с тях разходи. 4. По риска „Спешна стоматологична помощ” Застрахователят заплаща разходите за спешно зъболечение в случаите, когато то се налага вследствие на покрита по тези условия злополука и при абсцес, пулпит или екстракция на зъб, включително разходите за предписаните във връзка с тях медикаменти и до договорения лимит. 5. По риска „Гражданска (лична) отговорност към трети лица” Застрахователят обезщетява дължимите разходи до размера на присъдените суми в рамките на договорения лимит на отговорност за имуществени и неимуществени щети, причинени непредумишлено от Застрахования на трети лица. Изключват се случаите на отговорност, възникнала във връзка с управление, владеене или притежаване на моторно превозно средство, плавателен съд, самолет, оръжие или недвижим имот, неизпълнение на задължения, поети по силата на договор, както и професионалната отговорност на Застрахования. 6. По риска „Загуба на багаж” Застрахователят изплаща действителната стойност на загубените вещи, като обезщетението не може да надвишава договореното в агрегат и за една отделна вещ, посочено в приложената таблица. 7. По риска „Забавяне на багаж” Застрахователят обезщетява Застрахования само в случаите, когато забавянето е над 6 часа от момента на достигане на крайната дестинация. Този риск не се покрива, когато застрахованото лице се прибира в страната на постоянното си местоживеене (началото на пътуването). 8. По риска „Кражба на багаж” Застрахователят изплаща действителната стойност на откраднатите вещи, като обезщетението за една отделна вещ и в агрегат не може да надвишава договорения в полицата лимит. Кражба на личен багаж е взломна кражба, извършена в средство за подслон, чрез разбиване на врати, ключалки или прозорци и други трайно направени прегради. Наличието на взломна кражба и списъкът на откраднатите вещи трябва да бъдат доказани с официален документ, издаден от местните полицейски органи. В случай на кражба на личен багаж Застрахованият е длъжен в срок от 24 часа да уведоми и местните полицейски органи. 9. При необходимост от медицинско транспортиране Застрахователят чрез Асистанс компанията заплаща разходите за транспортиране на Застрахования със специализиран медицински транспорт, включително разходи за апаратура и придружаващо медицинско лице, от мястото на злополуката (акутното заболяване) до Република България. 10. По риска „Репатриране на тленни останки” Застрахователят чрез Асистанс компанията заплаща директно по банков път на организацията, осъществила репатрирането, дължимите разходи за превозване на тленните останки от мястото на злополуката (акутното заболяване) в чужбина до Република България. 11. По риска „Спешно пътуване на член от семейството” Застрахователят покрива разходите за транспорт на един член от семейството на Застрахования, при смърт или тежко заболяване на застрахованото лице. 12. По риска „Спешно транспортиране (репатриране) на дете” Застрахователят чрез Асистанс компанията организира и заплаща разноските по транспорта на дете до 14 год. възраст, което е придружавало Застрахования по време на пътуването му в чужбина. Застрахователят е в задължение само в случай на смърт на Застрахования или тежко увреждане на здравето, изискващо над 10 дни стационарен болничен престой. 13. По рисковете „Гаранция за освобождаване вследствие автомобилна катастрофа” и „Правна помощ вследствие автомобилна катастрофа” Застрахователят чрез Асистанс компанията урежда формалностите и заплаща в рамките на договорения лимит суми за гаранция за освобождаване, наложени само в резултат на задържане на Застрахования във връзка с настъпила автомобилна катастрофа по негова вина, и заплаща разходите за оказана правна помощ във връзка с настъпила автомобилна катастрофа. Правна помощ е осигуряване на адвокат и покриване на разходи, свързани с правна защита. Застрахователят обезщетява разходите, свързани с правна защита на Застрахования, като адвокатски хонорари и съдебни разноски, ако срещу него бъде предявен съдебен иск, съгласно законодателството на съответната страна, за щети, причинени на трети лица, от непредумишлени действия или бъде открита съдебна процедура за неспазване на местните разпоредби с административен характер. 14. Застрахователят покрива медицинските разходи, възникнали във връзка с престой на Застрахования под задължителна карантина, до размера на договорения лимит. 15. Разходи за оказана медицинска помощ, свързана с отвличане на Застрахования. Отвличане е незаконно заграбване или незаконен опит за завладяване на самолет или друго превозно средство, в което Застрахованият е пътувал като пътник.16. По риска „Правна помощ - други причини” Застрахователят осигурява адвокат и покрива разходи, свързани с правна защита на Застрахования като адвокатски хонорари и съдебни разноски, ако срещу него бъде предявен съдебен иск, съгласно законодателството на съответната страна, за щети, причинени на трети лица, от непредумишлени действия или бъде открита съдебна процедура за неспазване на местните разпоредби с административен характер. 17. При отмяна или отлагане на пътуването Застрахователят покрива допълнително възникналите разходи като храна и нощувка, които не се покриват от превозвача. Рискът се покрива само за събития, възникнали в чужбина. 18. При загуба или кражба на документи на Застрахования, Застрахователят чрез Асистанс компанията съдейства и оказва нужната помощ на застрахованото лице за издаване на загубени или откраднати документи или дубликат на документи в посолства и консулски служби. Асистанс компанията консултира застрахованото лице за необходимите документи за доказване на събитието и реда за издаване на загубени или откраднати документи. НАЙ-ВАЖНИТЕ ИЗКЛЮЧЕНИЯ ОТ ПОКРИТИТЕ РИСКОВЕ, СВЪРЗАНИ С ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО НА ЗАСТРАХОВАНИЯ, ЗА КОИТО ТРЯБВА ДА Е ИНФОРМИРАН Застрахователят не носи отговорност за следните случаи: 1.1. При пътуване с лечебна цел на Застрахования; 1.2. За всички разходи, направени без одобрението на Асистанс компанията или Застрахователя; 1.3. За разходи, наложили се и направени на територията на Република България или в страната, в която Застрахованият живее или има гражданство; 1.4. За събития, настъпили на територията на Република България или в страната, в която Застрахованият живее или има гражданство; 1.5. За събития, произтекли преди началото на застраховката, дори ако ползваната медицинска помощ е в рамките на срока на застрахователната полица; 1.6. За събития, настъпили след изтичане срока на застрахователната полица; 1.7. За събития, умишлено причинени от Застрахования;Next >